?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

За сприяння Урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики та Управління ООН з наркотиків та злочинності незабаром розпочнеться інформаційна кампанія щодо формування негативного ставлення населення до корупції та хабарництва.

Відповідний відеоматеріал, який люб’язно було надано Управлінням ООН з наркотиків та злочинності, було адаптовано до потреб українського глядача. Планується, що незабаром провідні державні та комерційні відео-канали розпочнуть широкомасштабну трансляцію соціального відео-ролику.

Цей відео-ролик, є початком цілого циклу матеріалів, присвячених інформуванню населення щодо шкоди від корупції, причин виникнення та основних її форм.

Антикорупційна соціальна реклама на сьогодні вже є доступною на сайті інтернет - служби «YouТube» за адресою:

http://www.youtube.com/watch?v=YRG2gHQL_5k



Додам до цього урядового прес-релізу ложку дьогтю від себе :)

Мені здається дивним епізод, коли якийсь пан приходить до зали з написами "presidential elections" і сує якісь гроші.

По-перше, напис англійською в Україні мало хто зрозуміє.

По-друге, президентські вибори вже не актуальні. Чи це рекламний ролик опозиції - подивіться, як Янукович купив перемогу!? Нє?

Слабо було прив’язати до кампанії по місцевим виборам? Або "антикорупційні" "регіонали" боялися попалитися?

По-третє, сюжет абсолютно нереальний. Це що, підкуп прямо на виборчій дільниці? Хто так робитиме?! От коли обирали Черновецького, кажуть, купа членів тервиборчкому отримали вигідні кредити в "Правексі" та гарантії безболісного неповернення цих кредитів. Хто на покупку машини, хто на побутову техніку, а хтось, я чув, навіть квартиру купив. Оце - реальність, а не наївний театр.

Загалом, більше схоже на продукцію для споживання за кордоном, ніж на справжню спробу переконати українців в тому, що корупція - це погано...

UPD. Прикольний коментар з ТК.

Олександр Михельсон // 11.10.2010:20.40.03

1) В кадрі постійно виникають грошові знаки, які вже давно стали в нашому суспільстві сакральним символом, і викликають лише позитивні коннотації. 2) Позахмарні суми хабарів (50 євро ДАІшнику?) та неадекватні підстави дачі хабаря (хто і на фіга нестиме бакси дівці біля скриньки "презідентал елекшнз"?) лише зміцнюють у глядача думку, що "рубати капусту" можна без зусиль - досить потрапити "в правильний час у правильне місце". 3) За структурою кліпу, "позитивні" герої дуже довго вагаються - а от герої "негативні", даючи хабар, не замислюються ні на мить. А кожен рекламіст знає, що співчуття аудиторії дістає рішучіший персонаж. 4) Окрім геніального напису "твоє НІ має значення", ми не бачимо нічого, що псувало б життя хабарникам. В кліпі нікого не арештовують, не судять і не садовлять до тюрми. ВИСНОВОК: НАСПРАВДІ ДАНИЙ КЛІП Є ГЕНІАЛЬНОЮ, І ЄДИНОЮ В СВІТІ, РЕКЛАМОЮ ХАБАРНИЦТВА. А не навпаки.