?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

http://temple.org.ua/102

Атеїзм стає непродуктивним тоді, коли заперечує істинного Бога. У такій ситуації сліпа віра атеїста протиставляє себе творчій та мудрій вірі сповідуючих релігійну віру в найвищу цінність людини та стає приниженням найвищої цінності людини, інакше кажучи – злом.

Comments

( 12 коментарів — Прокоментувати )
otec_fyodor_mp
24 травень 2011 13:12 (UTC)
Sad but true (C). Природа моральними категоріями не оперує, тому Ви видаєте бажане за дійсне.
sheliazhenko
24 травень 2011 19:35 (UTC)
Однак бажаність дійсна. Сперечатиметеся?
otec_fyodor_mp
24 травень 2011 19:54 (UTC)
Так, бажаність дійсна. Але скільки не кажи "цукор"...
sheliazhenko
24 травень 2011 20:36 (UTC)
Власне, тут ніхто і не казав "цукор".

Солодко може бути і без цукру.
otec_fyodor_mp
24 травень 2011 20:38 (UTC)
Коли може, а коли і не може.
sheliazhenko
24 травень 2011 21:20 (UTC)
Безумовно. Але Ви мене маєте за когось іншого: я кажу "цукор" тільки на цукор, а коли солодко з інших причин, я не казатиму "цукор". Точність та добросовісність - передумови істинної теології.
otec_fyodor_mp
24 травень 2011 21:22 (UTC)
Не ображайтесь, але як провести межу між конкактами з богами і психічними розладами?..
sheliazhenko
24 травень 2011 21:31 (UTC)
Не ображайтесь, але як провести межу між здоровою турботою про здоров'я інших та параноєю? ;)
otec_fyodor_mp
24 травень 2011 21:40 (UTC)
З достовірністю не можна. Але, якщо бог ні з ким не розмовляє, а з кимось одним-двома розмовляє, то виникає підозра :)
sheliazhenko
25 травень 2011 06:33 (UTC)
От саме така "логіка" і укріплює моє цілком раціональне переконання в тому, що любов та повага до інших людей має бути релігійною.

Хто сказав, що одинака або меншість слід підозрювати у недоброму? Бог такого точно не казав.

Якщо більшість не пише віршів, а меншість пише - ця меншість підозріла?

Якщо більшість не знає законів і не вміє написати позовну заяву, а меншість знає і вміє - ця меншість підозріла?

Спілкування з Богом - проста духовна навичка, доступна будь-кому. Навіть Ви, сподіваюся, вже розумієте, про що йдеться, однак не хочете визнати, що це може бути корисно. Отже, фізикам дозволені уявні експерименти, математикам можна будувати математичні моделі, а гуманітаріям не можна спілкуватись з Богом тільки тому, що атеїсти вважають це неприродним?
otec_fyodor_mp
25 травень 2011 07:11 (UTC)
Ні, чому неможна? Можна. Тільки треба чесно визнати, що бога не існує, а відбувається ніщо інше, як гра зі своїм розумом і свідомістю, хоч, може, і цікава гра.

Ті ж самі фізики, коли "граються" з континуумом, хоча б чесно визнають, що його не існує.
sheliazhenko
25 травень 2011 07:44 (UTC)
Для мене Бог існує. Для Вас Бога не існує. Бог суб'єктивний. Отак буде справді чесно.
( 12 коментарів — Прокоментувати )