?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Під час круглого столу «Навіщо олігархам кишенькові ЗМІ?», який проходив у редакції газети «Хрещатик», журналіст Юрій Шеляженко відзначив, що олігархам ЗМІ потрібні тільки для реклами. Адже олігархи перш за все бізнесмени, а через ЗМІ вони рекламують куплених політиків або експертів.

«Дуже важливо розуміти різницю між журналістом, піарщиком і медіаменеджером. Журналіст - це людина, яка дізнається правду і доносить її. Піарщик - людина, що дізнається щось у шефа і подає в потрібному ключі. А медіаменеджер - той, хто вибудовує систему ЗМІ. Те, що зараз скорочуються проекти і бюджети ЗМІ - це означає, що багато наших ЗМІ орієнтовано на PR. Для медіа, які ставлять для себе завдання бути ЗМІ, а не чиїмсь рупором - для них має настати зоряна година», - констатував журналіст Юрій Шеляженко.

http://kreschatic.kiev.ua/ua/3433/news/1228386133.html