?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Я став бандерівцем 2 квітня 2010 року.

До того мене так називала тільки тітка з пастви Московського Патріархату. Але я завжди сприймав її слова як жарт.

Моє ставлення до війни було (і залишається в глибині душі) таким: війна – це коли люди стають звірями.

На війні не буває героїв – думав я. На війні бувають вбивці, їх жертви та байдужі нелюди.

Тепер я розумію, що був не зовсім правий.

Попри цистерни вилитого бруду, мільйони українців вважають Степана Бандеру своїм героєм.

День вшанування його найвищою державною нагородою був святом для всіх патріотів.

Мабуть, не тому, що він – вправний вояка. А тому, що він боровся за майбутнє України. За нас.

Коли навіть у часи братовбивчого катаклізму людина залишається здатною боротись за свободу свого народу, звільняти з імперської пастки земляків та творити націю – народжується герой.

Незалежна українська держава існує завдяки Степану Бандері. Указ Віктора Ющенка просто зафіксував почуття мільйонів людей.

Президент вчинив символічний акт, який ніхто не може відмінити.

І от – угруповання цинічних махінаторів з Донбасу приходить до влади.

Їм мало бути господарями державної системи. Вони хочуть змінити наші цінності. Вже тягнуть у «союз» з Росією.

Їх Президент розуміє, що він не має права розтоптати символічні акти попередника.

Правонаступництво – фундамент легітимності. Тільки комуністи перекреслювали все, що було до них. Але комуністи погано скінчили.

Тому Президент відступив убік. Мовляв, хай суд розбереться. А на сцену вийшов дехто Оленцевич.

Хто він такий? Яким чином його стосується Указ? Де його блог? Де взагалі його можна спитати про мотиви, з яких він вирішив стати ворогом української нації?

Оленцевич вискочив зі своїм абсурдним позовом, як Пилип з конопель, а 2 квітня 2010 року Донецький окружний адміністративний суд раптом задовольнив його вимоги...



Рішення суду, вочевидь, прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права.

Почнемо з найбільш кричущого порушення.

Суд скасував Указ про присвоєння звання Героя України, намагаючись позбавити Степана Бандеру цього звання.

Але в Законі України «Про державні нагороди України» чітко сказано (ст. 16): позбавлення державних нагород може бути проведено Президентом України лише у разі засудження нагородженого за тяжкий злочин за поданням суду у випадках, передбачених законом.

Аргумент, що начебто Степан Бандера не був громадянином України і тому нібито не може бути нагороджений званням Героя України, виглядає нікчемним з огляду на системний аналіз норм законодавства.

Другий абзац ст. 6 Закону України «Про державні нагороди України» та п. 1 «Статуту звання Герой України» не слід видирати з контексту, як це роблять крючкотвори-оленцевичі.

Контекст же полягає в тому, що:

ПО-ПЕРШЕ, право нагороджувати державними нагородами дає Президенту Конституція України (ч. 25 ст. 106). Зазначені вище «закорючки», і, більше того, ніякі інші Закони України не містять прямої заборони нагороджувати званням Героя України осіб, які не є громадянами України. Тому Віктор Ющенко не порушив ніяких встановлених законом обмежень.

ПО-ДРУГЕ, закони передбачають можливість нагородження званням «Герой України» у два окремих способи: або нагородження громадян України, або нагородження посмертно. Перший спосіб закріплений у ст. 6 Закону України «Про державні нагороди України» та п. 1 «Статуту звання Герой України». Другий спосіб закріплений у третьому абзаці ст. 5 Закону України «Про державні нагороди України» та п. 6 «Статуту звання Герой України». Мертвий не може бути громадянином. Тому вимоги щодо українського громадянства не стосуються посмертного нагородження.

І останнє. Відповідно до ч. 8 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України (КАСУ), позивач має захищати у своєму позові свої власні права, свободи та інтереси. Я поки не чув жодного розумного пояснення, які саме права, свободи та інтереси відстоює пан Оленцевич.

Але суд прийняв його позов.

Що ж, в такому разі й у кожного бандерівця можуть знайтися причини, чому це рішення суду стосується його особисто. А тому - може бути оскаржене.

Як протидіяти «юридичному вертепу»?

Рішення, яке оголосила суддя Каріне Абдукадирова, вступить в силу тільки у разі відхилення апеляційним судом всіх апеляційних скарг (ч. 3 ст. 254 КАСУ).

Якщо Донецький окружний адміністративний суд вирішив питання про Ваші інтереси, Ви можете оскаржити в апеляційному порядку його рішення, навіть не будучи стороною по справі (ч. 1 ст. 185 КАСУ).

Заяву про апеляційне оскарження можна подати до 12 квітня, апеляційну скаргу – протягом 20 днів після подачі заяви про апеляційне оскарження, тобто, максимум до 2 травня (ч. 3 ст. 186 КАСУ). Зокрема, їх можна відправляти поштою, і днем подачі заяви (скарги) вважається день відправлення (ч. 9 ст. 103 КАСУ).

Для правильного оформлення зазначених вище документів добре було б знати (це не обов’язково, але бажано) номер справи, кількість сторін, прізвища суддів, чітке формулювання рішення.

Отож, перший етап боротьби бандерівця за свої інтереси у цій справі – дізнатись вихідні дані, що їх перераховано вище.

Публікую свою заяву з цього приводу (читати за цим лінком).

(Далі буде: заява про апеляційне оскарження; апеляційна скарга).

Comments

( 54 коментарі — Прокоментувати )
Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
rizne
05 квітень 2010 02:10 (UTC)
Дякую!
sheliazhenko
05 квітень 2010 08:13 (UTC)
Будь ласка.

Христос воскрес!
(без теми) - rizne - 05 квітень 2010 09:57 (UTC) - Expand
nebratan
05 квітень 2010 04:58 (UTC)
Грунтовна і,головна, потрібна для розуміння суті проблеми стаття.
-Дійсно, якщо керуватись логікою хамосуддів, то потрібно позбавить нагород також Береста(встановив прапор над Рейхстагом),Василя Стуса(поета,закатованого нелюдами з КГБ в російському концтаборі),Олексу Гірника(вчинив Акт самоспалення біля могили Кобзаря в знак протесту проти колонізації України, про аналогічний вчинок бійця УПА Василя Макуха самоспалення на Хрещатику) я написав в поезії ПАМ"ЯТІ ВАСИЛЯ МАКУХА(тисни на зображення):

Володимира Івасюка(автора "Червоної Рути")Августина Волощина (Президента Карпатської України) і десятків інших..
-А хто ж залишиться в "героях"-чи не Фіма Звягільський(кривавий пузир, на совісті якого не одна сотня шахтарських життів) чи господар київського кабака, який колись добряче напоїв-нагодував пана Президента Кучму, та так , що той йому цяцьку "Героя" подарував(прізвище, на жаль не запам"ятав), а може ще дать дать цяцьку посмертно Аліку Греку(даунецькому ГлавкоДону, якого за допомогою дебелого заряду вибухівки стратили на стадіоні його ж дружки)чи може Соньці Золотій Ручці або Анні "Ахмєтовій"?
Щодо першого етепу боротьби проти хамосуду читай в в дописі УП нижче-тисни на фото гарненької жіночки,це прес-секретар Юща Ірина Ваннікова(цікаво,що слово неправедне(рішення хамосуду) в шанованій мною УП чомусь в лапках, до чого б це?):


sheliazhenko
05 квітень 2010 08:13 (UTC)
Звягільський - не один. Одна Засуха чого варта! Ім'я їм - легіон...
(без теми) - nebratan - 05 квітень 2010 08:20 (UTC) - Expand
mamay_m
05 квітень 2010 05:21 (UTC)
Продумано!
sheliazhenko
05 квітень 2010 10:11 (UTC)
yes
i have a plan ;)
isa_takida
05 квітень 2010 06:29 (UTC)
Підтримую. Гарна стаття.
sheliazhenko
05 квітень 2010 08:11 (UTC)
Дякую за підтримку!
iryn_mykola
05 квітень 2010 07:41 (UTC)
Дякую. Інформативно, без істерики та пафосу. Дуже гарна стаття і дуже правильний вчинок.

ЗІ. Ці негідники з будь-кого бандерівця зроблять :)
sheliazhenko
05 квітень 2010 08:11 (UTC)
Що правда, то правда: зробили.
downloadsuper
05 квітень 2010 10:14 (UTC)
Треба відновльвати УПА,і проводити маштабну агітацію серед молоді хто такий був Бандера і за що боровся.
sheliazhenko
05 квітень 2010 10:32 (UTC)
Згоден. Потрібен історичний лікнеп.
(Deleted comment)
Ну-ну :) - sheliazhenko - 08 квітень 2010 09:51 (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Спасибо! - sheliazhenko - 08 квітень 2010 16:30 (UTC) - Expand
marya65
05 квітень 2010 10:42 (UTC)
А для меня эта статья-собрание умозаключений,основанных на личных эмоциях! Не забывайте ув. автор ,что для другой половины населения Украины ваш подзащитный никогда не был и не будет героем! Да и самих защитников Бандеры у нас в стране не больше ,чем защитников Ленина и Сталина,только уж очень вам хочется ,чтобы по вашему...А патриотические побуждения лучше реализовывать не словом,а делом! "Махинаторы с Донбаса" уже при стадионе, а патриоты со Львова??? Даёшь ЕВРО 2012!!!
sheliazhenko
05 квітень 2010 11:13 (UTC)
Присмотритесь ко второй части, после коллажа. Там не только эмоции - там буква закона!
(без теми) - marya65 - 05 квітень 2010 11:28 (UTC) - Expand
(без теми) - gloria_ma - 06 квітень 2010 20:02 (UTC) - Expand
(без теми) - marya65 - 05 квітень 2010 12:01 (UTC) - Expand
(без теми) - ex_pamerast - 05 квітень 2010 12:48 (UTC) - Expand
(без теми) - ex_pamerast - 05 квітень 2010 12:50 (UTC) - Expand
(Анонімно)
05 квітень 2010 17:42 (UTC)
Герой чи антигерой?
Невже так важко зрозуміти - будь-які істеричні спроби "героїзувати" людину, яку більше половини громадян України взагалі вважають бандитом, марні.Нав’язування своєї думки мешканцями та вихідціми з кількох західних областей нашої держави всім іншим виглядає смішним.Існує хороший демократичний спосіб вирішити спірні питання - референдум. І тільки всеукраїнський референдум може визначити являється Бандера Героєм України чи героєм невеликої її частини.
sheliazhenko
06 квітень 2010 07:07 (UTC)
А Ви б хотіли, щоб хтось виносив на референдум питання: позбавити Вас приватної власності або залишити Вашу приватну власність недоторканною?

Треба поважати права і героїв інших людей.
(без теми) - marya65 - 06 квітень 2010 12:32 (UTC) - Expand
(без теми) - sheliazhenko - 06 квітень 2010 16:55 (UTC) - Expand
(без теми) - marya65 - 06 квітень 2010 17:32 (UTC) - Expand
Киев - (Анонімно) - 08 квітень 2010 09:20 (UTC) - Expand
О! - sheliazhenko - 08 квітень 2010 16:33 (UTC) - Expand
(Анонімно)
08 квітень 2010 09:06 (UTC)
Ахахахаха
Господин журналист, что же тогда получается по вашей логике после смерти гражданство отменяется?
sheliazhenko
08 квітень 2010 16:34 (UTC)
Нет-нет, после смерти все автоматически становятся гражданами царства Аида.
(Анонімно)
08 квітень 2010 09:17 (UTC)
Київ
Пане авторе, здається що крім бажання просамопіаритись на гучному питанні іншої цілі, звиняйте, не було і розуму теж. Суд не "позбавляв держнагород" Бандеру(позбавити їх, дійсно, можна за жорстко визначених ознак і обставин), а суд визнав НЕЗАКОННИМИ дії президента, тобто видання указу про героїзацію Бандери.
sheliazhenko
08 квітень 2010 16:35 (UTC)
Коли я викладу в інтернет апеляційну скаргу, Ви побачите (після уважного прочитання) той нюанс, який не врахували, публікуючи даний камент.
(Анонімно)
08 квітень 2010 09:33 (UTC)
julia
Щиро дякую Вам, пане Юрію, за Ваш вчинок!

Якщо потрібна буде допомога, підтримка, повідомте kuki22@yandex.ru

Журналіст, Львів
sheliazhenko
08 квітень 2010 16:36 (UTC)
Re: julia
Дякую за підтримку.
(Анонімно)
08 квітень 2010 09:51 (UTC)
....
"... мотиви, з яких він вирішив стати ворогом української нації?"

Невже всієї української нації? Чи може я і мільйони таких як я не належать до української нації? Тоді що таке українська нація?
Відповідь дуже проста.Не слід давати звання Героя України особам, що викликають у суспільстві такі протиріччя та роз'єднують Україну. Указ Ющенко - це злочин.
sheliazhenko
08 квітень 2010 16:37 (UTC)
Re: ....
Ви правильно не підписалися своїм прізвищем, не вказали свою адресу і не зазначили, що попереджені про відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про злочин ;)
leartist
08 квітень 2010 16:38 (UTC)
Конечно, правильно. Молодец. Бандера самый главный герой. Выкалывать глаза польским детям и отрубать им руки - на такое не каждый способен, только герои мля. Тебе осталось только оспорить результаты Нюрнбергского процесса и начать собирать подписи, чтобы Гитлера сделали Героем Украины.

PS закопать зловонный труп Бандеры навечно - очень просто. Взять у поляков документы, доказать через суд наличие геноцида, и вопрос закрыт навсегда ( см. закон о наградах). Соответственно, все крики про УПА идут как пропаганда фашизма и приводят на нары.Вопрос только в том, когда власть додумается это сделать, надеюсь, скоро.

http://www.kharkovforum.com/showthread.php?t=4779
ПОчитайте, много интересного узнаете.Книга канадского издателя о зверствах УПА.
dimon_trigger
14 квітень 2010 10:15 (UTC)
и что же это поляки до сих пор не вкатали через суд? и почему через судк вкатывают данецкие - ведь их детям Бандера точно глаза не выкалывал?

а может быть вы не в курсе - но на Нюрнбергском процессе претензии к Бандере не выкатывала никакая сторона?
почему вы вообще упомянули Нюрнберг? что бы типа аргумент весомей был? передёрг типа, да?
(без теми) - vjn - 19 квітень 2010 06:14 (UTC) - Expand
vjn
15 квітень 2010 09:50 (UTC)
===в Законі України «Про державні нагороди України» чітко сказано
===(ст. 16): позбавлення

Ніхто нікого нічого не позбавляв. Суд просто скасував нагородження.
За цю ганебну практику "заднього числа" дякуйте саме Ющенку.
Відповідно цей аргумент відмітається.

===Закони України не містять прямої заборони нагороджувати званням
===Героя України осіб, які не є громадянами України.

Абсолютно неправильний підхід.
По-перше в законі чітко сказано про громадян України.
По-друге - в законах України не сказано, що я не можу смажити шашлики посеред адміністрації президента, але це не значить, що я можу це робити.

===п. 1 «Статуту звання Герой України».

п. 1 «Статуту звання Герой України». якраз чітко наголошує "Звання Герой України присвоюється громадянам України".

===Мертвий не може бути громадянином.

Ще й як може. Смерть не скасовує громадянства.

===Я поки не чув жодного розумного пояснення, які саме права,
===свободи та інтереси відстоює пан Оленцевич.

Це треба дивитися позовну заяву.
Відповідно до законодавства він може захищати не лише права, а й інтереси - а за них можна видати що завгодно, включно з бажанням жити в державі, де президент діє згідно закону. Ви самі притягли, як "інтерес", неможливість надрукувати статтю.
sheliazhenko
16 квітень 2010 16:58 (UTC)
1. Позбавлення є тотожним "просто скасуванню" ;)

2. По-перше, в законі чітко вбачається відсутність прямої заборони нагороджувати не-громадян.

По-друге, смаження шашликів посеред Адміністрації Президента заборонене діючим законодавством, а саме: п. 4.1.20 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МНС 19.10.2004 N 126 , які Ви зобов'язані виконувати на підставі ст. 6 Закону України "Про пожежну безпеку".
(без теми) - vjn - 16 квітень 2010 20:13 (UTC) - Expand
(без теми) - sheliazhenko - 18 квітень 2010 07:51 (UTC) - Expand
(без теми) - vjn - 18 квітень 2010 14:09 (UTC) - Expand
(без теми) - sheliazhenko - 19 квітень 2010 00:22 (UTC) - Expand
(без теми) - vjn - 19 квітень 2010 06:13 (UTC) - Expand
(без теми) - sheliazhenko - 19 квітень 2010 10:21 (UTC) - Expand
(без теми) - vjn - 19 квітень 2010 11:24 (UTC) - Expand
Я так і думав. - sheliazhenko - 19 квітень 2010 11:43 (UTC) - Expand
Re: Я так і думав. - vjn - 21 квітень 2010 12:24 (UTC) - Expand
leartist
19 квітень 2010 13:36 (UTC)
Дурак думкою багатiе (с) НАРОДНА МУДРIСТЬ
Ахаха
насмешили.
В плане последних событий - лучше смотрите, как бы самим там не оказаться XD
Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
( 54 коментарі — Прокоментувати )