?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Трагедія під Смоленськом засвідчує: клеймо смертельної небезпеки лежить на всьому, що пов'язано із сталінською Росією.

Наші північні сусіди тримаються за минуле в питаннях технологій, ідеології, наук (як гуманітарних, так і технічних), державного будівництва.

Вже не вперше застарілі радянські літаки падають та іншим чином демонструють небезпечність для життя. Інфраструктура цивільної авіації РФ теж є застрілою. Навіть це (без версії щодо злого умислу) показує, що ціна життя людини в Росії досі, з точки зору декого, є копійчаною.

Росія тримається за старе. І це ретроградство та ізоляціонізм є не менш страшним, ніж за та жахлива катастрофа, яка сьогодні примусила всіх небайдужих людей світу здригнутися разом з польським народом.

UPD. Ужасная катастрофа прервала жизнь лидеров Польши. Сегодня - черный день для всего человечества.

Comments

( 6 коментарів — Прокоментувати )
(Анонімно)
10 квітень 2010 08:09 (UTC)
наскільки я зрозумів - аеродром був військовим, та й літак експлуатували поляки.
трагедія жахлива, звісно, але не було б там стільки визначних людей, то мало хто би й згадав..

alexiszp
sheliazhenko
10 квітень 2010 08:19 (UTC)
Експлуатували поляки, а обслуговували росіяни.

http://www.avia.ru/news/?id=1240997419

Завод "Авиакор" модернизирует два самолета Ту-154М для Министерства обороны Польши

Обсудить новость в форуме

29 апреля 2009

/AVIA.RU/
29 апреля, AVIA.RU – ОАО «Авиакор – авиационный завод» заключил контракт с Министерством национальной обороны Польши на капитальный ремонт и модернизацию двух самолетов Ту-154М.

Самолеты были собраны на «Авиакоре» в начале 90-х годов.

«Заключение данного контракта еще раз подтверждает, что именно завод-изготовитель может в полной мере гарантировать качественный капитальный ремонт авиационной техники и проведение глубокой модернизации в соответствии с потребностями заказчика, – отметил заместитель Генерального директора ОАО «Авиакор - авиационный завод» Алексей Гусев. – Мы располагаем всеми необходимыми ресурсами, чтобы обеспечить полномасштабное послепродажное обслуживание Ту-154 на весь период эксплуатации».

Первый самолет Ту-154 из Польши прибудет на самарский завод уже в мае, его капитальный ремонт планируется завершить до конца 2009 года. В настоящее время в Варшаве бригада специалистов «Авиакора» осуществляет подготовку самолета к вылету.
(Анонімно)
10 квітень 2010 08:38 (UTC)
виходить, що після модернізації не так довго той літак і літав.
хоча хто його зна, що там модернізували, але навігайійне обладнання, гадаю замінили.
alexiszp
sheliazhenko
10 квітень 2010 08:44 (UTC)
Хай це скажуть російські іженери.

Також цікавий рівень підготовки пілотів. Адже якість тої освіти, яку дають у авіаційних ВНЗ, як я чув, поступово знижується. Разом із "фічами" пострадянського літака це - вибухонебезпечна суміш: неграмотність + відсутність надійного захисту "від дурня" (а дурнем, за принципом Ділберта, буває кожен).

Наприклад.

----------

Крушение Ту-154 под Максатихой 19 мая 1978

Расследование показало, что бортинженер-инструктор (в качестве проверки внимательности бортинженер-стажёра) отключил автомат перекачки топлива в расходный бак, и сам забыл об этом, а стажёр этого не заметил.
orestk
10 квітень 2010 13:37 (UTC)
А хто полякам заважав використовувати не Ту, а Боїнги чи аеробуси?
sheliazhenko
13 квітень 2010 04:25 (UTC)
Очевидно, якась жаба. Я ту жабу бачив у mentbuster в блозі :)
( 6 коментарів — Прокоментувати )