?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

http://pravda.li/691

На 17 мая Юлию Тимошенко снова вызывают в Генеральную прокуратуру Украины. В день приезда Путина она должна будет давать показания по давно закрытому уголовному делу. Очевидно, таким нехитрым способом власть намерена помешать проведению акций протеста против рейдерского слияния украинской экономики с российской.

Оппозиционерку с нарушением всех сроков давности обвиняют в том, что она якобы пыталась подкупить судей в 2003 году. Тогда её муж оказался за решёткой по сфабрикованному обвинению, которое позднее было снято. Кстати, это дело тоже тогда было закрыто, потому что честные правоохранители не захотели принимать участия в политических репрессиях. Теперь с дела сдули пыль и используют, пытаясь «заткнуть рот» оппозиции.

Самое интересное, что свидетель обвинения Владимир Боровко уверяет: взятку он судьям не передал и деньги Юлии Тимошенко… не вернул! А в прокуратуру якобы пошёл тогда, когда Юлия Тимошенко потребовала деньги назад. Этот сюжет выглядел бы смешным, если бы россказни мошенника не цитировались на сайте Генеральной прокуратуры.

Comments

( 21 коментар — Прокоментувати )
nebratan
12 травень 2010 08:51 (UTC)
Цілком з Вами згідний: давала Юля хабарі чи ні, тепер вже неважливо.
Для хамовлади важливо прогнутись перед карликовим Медведом.
А я ось так думаю: а коли колесо історії повернеться вперед, то чи не задавить воно приколістів з Генпрокуратури разом з Хамом їхніми ж шпицями в вигляді повного ігнорування законів і людських і Божих, бо Земля ж як відомо кругла і має властивість обертатись. І на цей раз політики, які змінять хамовладу вже не будуть такі лояльні як Ющ і почнуть реально саджати бандитів в тюрми, слідуючи їхнім же настановам-бий шолудиву псину з розмаху!
iryn_mykola
12 травень 2010 09:25 (UTC)
===А я ось так думаю: а коли колесо історії повернеться вперед, то чи не задавить воно приколістів з Генпрокуратури разом з Хамом їхніми ж шпицями в вигляді повного ігнорування законів і людських і Божих

Обов'язково. Воно ж як було: хто саджав у 1931-му, того саджали в 1934-му, а в 1937-му саджали вже тих, хто саджав в 1934-му. І так далі.
promonaut
12 травень 2010 10:09 (UTC)
Питання чи неконституційний уряд може ініціювати судову справу етц.
Цю українську Сару навряд чи посадять, бо і вона є прихильником націонал-комунізму, що на руку янукєрам.
iryn_mykola
12 травень 2010 10:10 (UTC)

Так, я теж думаю, що Янукович без Тимошенко — це все одно, як магніт з одним полюсом.
promonaut
12 травень 2010 10:13 (UTC)
До речі, обом елементарно пасують судові справі. Чого не скажеш про інших.
nebratan
12 травень 2010 13:49 (UTC)
Шановний друже!
Хіба Ви ще не зрозуміли, що коли "грузять" Юлю, то "інших"(нас з Вами) можуть вантажити в буцегарні пачками?
-Ось у чому справа, а не в особистості Тимошенко чи Хама!
-По реакції на "бєспрєдєл" будуть судити, розправлятися з людьми, що не сповідують бандитсько-хамівські антипринципи чи все ж остерегтися, тому Юля це як барометр "борзоти" бандюків,-майте це на увазі..
promonaut
12 травень 2010 13:52 (UTC)
З тією різницею, що нас не випустять, а їй очки для наступного захоплення влади потрібні.
Зрозуміло, що захист кожного потрібен, як і потрібна відповідальність за поступки на попередньому місці роботи.
Так чи інакше відбуватиметься відволікаючі рухи... А вона, як відомо, вже не здатна повести за собою або бути серед тих, кому будувати краще майбуття.
sheliazhenko
12 травень 2010 13:54 (UTC)
Як це "не здатна"? Обгрунтуйте.
promonaut
12 травень 2010 14:01 (UTC)
Що тут грунтувати вже... Очевидні справи.
По-перше, досить оцінити останню протестну акцію, її суть, значення і кількість задіяних.
По-друге, достатньо знати чому від Костенка по Ющенко ніхто не хоче мати з нею справу.
По-третє, підняти можна. Хіба заради чого. А з останніх (зрештою, як і майже усіх) закликів слідує, що "удар" по антиукраїнській незаконній владі наноситься не туди і т.п.
Зрештою, як ідеологія (точніше, відсутність) на озброєнні Тимошенко? Нац.-комунізм, популізм, фактично, новітній фашизм. Так було і раніше.
promonaut
08 серпень 2015 18:48 (UTC)
так і сталося...
nebratan
12 травень 2010 14:04 (UTC)
-Поки що я бачу дві реальні сили в опозиції: Тягнибок з чітко організованою ідеологічною платформою партії "Свобода", але поза парламентом і Юля з розмитою"тушками" та іншим непотрібом і далекою від будь якої ідеології партією "Батьківщина", що тримається тільки на її харизмі-але в парламенті. -Інші, це просто "примкнувші".
Щодо Яценюка, Пасічника(Юща), то й говорити про таких нічого!
Не виключаю, що з народної маси в процесі подальшого спротиву окупації України виділяться нові лідери, що очолять українську справу. Але повторюсь-на даний момент варті уваги тільки пан Олег і пані Юля.
promonaut
12 травень 2010 14:08 (UTC)
Ідеологія Тягнибока непропрацьована, широкої підтримки мати не буде. У складі якихось сил - будь-ласка. Так було і в 2004 році.
Про Яценюка дійсно можна не згадувати. А от про Ющенка прийдеться згадати і підтримувати, бо найпринятніші фігури, як от Гриценко, впевнено дрейфують на ідеол.позиції Ющенка. Тут і вибір засобів, і вибір партнерів, і підхід у формуванні сил, зрештою, майбутніх кадрів етц.

Видимість це ще не опозиція, яка здатна на щось...
nebratan
12 травень 2010 14:36 (UTC)
Ви мабуть не слідкуєте за хтивими обіймами хамопасічників( оточення юща і Хама).
Адже це Ющ продав пам"ять тих людей яких вбили братки під командуванням Клюєвих біля виборчкому в 2004 році, продав тих людей. які стояли на Майдані і випхали його в Президенти, а він нагородив Підрахуя(кідалова) та інше жлобйо, віддав козацький монастир(межигір"я) Хаму, а тепер жадібно глитає подачки з хамівського столу(наприклад державну дачку), наче ручна шавка.
А Гриценко це просто велика мильна бульба і більше нічого. Реальні сили дві-ті , які видно по діям , а не по теревеням в телевізорі і в особистих блогах.
Щодо Тягнибока, то в нього чітка й цілеспрямована ідеологія-український націоналізм.
-І це єдина ідеологія, яка стоїть на захисті українців і українських інтересів.
promonaut
12 травень 2010 14:58 (UTC)
Слідкую-слідкую. Заготовленні медвечуківські звинувачення теж бачу) Тим більше, що ніхто окрім нього не закріпив перемогу електорату. І не виявився кращим. Може у Гриценка вийде.

Може що завгодно у Тягнибока стояти. Я ще більший радикал, але попри все ще й думаю про об'єднуючі моменти і тверезо бач на що може розраховувати Тягнибок. Отримає більше - добре. Виявиться, що годується з руки януковичів - теж добре. Все лихе має відпасти. Як ото тепер у Тимошенко - одна як палець. Ну, ще там Яворівський))
nebratan
13 травень 2010 00:21 (UTC)
Я Вам кажу за єднання Пасічника і Хама, а Ви чомусь приплітаєте Медведчука..-Це що, злий геній, який водив рукою Юща, коли той, втративши людську подобу, пиячив во здравіє "бригади", нагородивши явних злочинців і наплювавши на мільйони українського люду?
-Це Медведчук повертав злочинця Щербаня в Суми? -Це Медведчук віддав Державний заповідник "Межигір"я", де поховання козацької старшини, агенту КГБ "Хаму"?-Це Медведчук хапнув з рук того ж Хама державну дачку , та ще й кокетливо пикав-микав в телеінтерв"ю, що якщо йому тієї дачки не дадуть, то він буде бомжувати?( І це при наявності велетенської нерухомості, якої досить для проживання тисяч людей?)-Ви краще скажіть, коли Ваш Ющ вже нажереться горілки з медом та й не відчепиться, як та жирна п"явка, від тіла українського народу разом з своїм ГеБешним протеже? -Де був Ющ ,коли люди, рискуючи наразитись на неприємності з роботою від Хамовлади, добирались через мєнтівські кордони 11 числа до Києва?-Похмелявся після обживання баварським пивом з раками?
-А щодо Тягнибока, то нехай він годується з рук будь-кого, абі він сповідував ідеологію українського націоналізму і провадив боротьбу за благополуччя і добробут української нації.
До речі справа не в його особі. Ну, не доведи Господи, не стане Тягнибока, так партія "Свобода" все-одно лишиться дієвою силою, бо це ідеологічна партія і в ній дуже багато видатних очільників-молодих і амбітних, що можуть замінити пана Олега-та Ви їх і самі вже бачили в дії.
-Однак , поки-що, ми бачимо, як годується з хамових лап Ющ, жадібно підбираючи подачки і запиваючи німецьким пивом.-Чи може такий "лідер" розраховувати на підтримку Нації?-Сумніваюсь..
Тимошенко "одна як палец"ь, може назбирати більше люду в тисячі разів, ніж оточений натовпом кумів Пасічник Ющ,що-що, а в волі до перемоги їй не відмовиш. -А хто такий Гриценко, яка в нього ідеологія?-Це той же Яценюк, тільки в військовій формі-ні риба ні м"ясо і майбутнього в політиці в таких вже не буде. Читайте твори видатних особистостей про революційну боротьбу і зрозумієте.В цьому плані нічого не змінилось.
ТИСНИ НА КАРТИНКИ НИЖЧЕ!



promonaut
13 травень 2010 06:50 (UTC)
Саме тому написав вище - хто за українську Сару, той не міг підтримувати Ющенка завідомо.
nebratan
13 травень 2010 07:50 (UTC)
Ви просто уникаєте відповіді на конкретні питання- І до чого тут натяк на "українську сару"? -Це Ви мабуть думаєте, що я являюсь прихильником Юлі?-Ні, я прихильник тих, що конкретно і зараз бореться за українські інтереси, а не жлуктить пиво дивлячись на те, як українців кидають у тюрми по телевізору!-Тому неважливо: це "Сара", Юля, Боріс Нємцов, Мойсей Фішбейн чи хтось темношкірий чи азіат -головне, щоб вони захищали Україну.
promonaut
13 травень 2010 07:52 (UTC)
Ті, що борються, як правило, об'єднуються, а не шукають собі ґудза і "кращого" за Януковича. Бо так усі стануть боротьбістами-горинями)
nebratan
13 травень 2010 08:07 (UTC)
Я бачу, що для Вас і Межигір"я, і розтоптаний та розкрадений банк "Україна",як і дискредитація українських нагород "награждєніями" підрахуїв-кідалових, звягільських та трахмандолів калєснікових та просто свої кумів і знайомих і огидне квиління за державною "дачкою", здача України Хамовладі та інші злочини просто порожній звук. Як і безсилість такого , з дозволу сказати "лідєра" , якого Народ випхав наверх, перед бандюками! -"Бандитам тюрми"-? -Ба, ні! -Бандитів в хєрої України!-Оце так цинізм! -От де скотинізм зведений в принцип з демонстративно-пофігістським лаканням баварського пива!
-Але Ви цього просто не хочете бачити, тому я припиняю дискусію.
Скажу своїми ж словами:"ЯКЩО ТИ НЕ БАЧИШ ВНОЧІ,ЯК СОВА, ЦЕ ЩЕ НЕ ЗНАЧИТЬ ,ЩО В ТЕМРЯВІ НЕМАЄ ПОТВОР, ЯКІ В НІЙ ХОВАЮТЬСЯ.."
promonaut
13 травень 2010 08:12 (UTC)
Так, на фоні приведеною Тимошенко Януковича це практично порожній звук:)
Зауваж за що ти борешся - за повернення до статусу кво, яке було при Ющенку. Інакше - навіщо зміщувати Януковича? Чи може повернемося до принципів управління країною, які були при прем'єрі Тимошенко..?
У кожного психопата унизу піраміди - думка про царя, який народжується у часи заворушень.
promonaut
08 серпень 2015 18:50 (UTC)
де тепер nebratan смокче, у кого..?
( 21 коментар — Прокоментувати )