?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Ще один лист Президенту.

Вих. № 4736 від 18 серпня 2010 року

Президенту України ЯНУКОВИЧУ В. Ф.


Скарга на дії Адміністрації Президента України щодо порушення моїх прав внаслідок неналежного розгляду звернень громадян до Президента України та ведення особистого прийому громадян у громадській приймальні Президента України

Шановний Віктор Федорович!


Оскільки Вищим адміністративним судом України розглядається справа № П-141/10 за моїм позовом до Вас щодо неналежного реагування на скаргу щодо порушень процедури акредитації, 12.08.2010 р. (за п’ять днів до судового засідання) я вирішив запропонувати Вам закінчити спір примиренням, відповідно до статті 113 Кодексу адміністративного судочинства України. Для того, щоб Ви мали можливість невідкладно розглянути письмову пропозицію стосовно цього (вих. № 4734 від 12.08.2010 р.), у той же день я пішов на особистий прийом до Вашої громадської приймальні за адресою вул. Шовковична, 12, щоб подати зазначену письмову пропозицію про примирення.

У громадській приймальні приблизно о 13 годині в цей день перебували 16 громадян, які очікували своєї черги на особистий прийом у кімнаті для очікування перед постом державної охорони.

Запис у чергу здійснювався у «гросбух» біля металошукача, причому громадяни самі записували свої прізвища і самі контролювали хід черги, оскільки працівник державної охорони відмовлявся викликати громадян за списком і заважав їм самим контролювати хід черги, вимагаючи, щоб ніхто не стояв у коридорі (зокрема, біля книжки запису у чергу), і щоб всі громадяни знаходилися у кімнаті для очікування. Я записався під номером 35, останній з прийнятих на той час громадян був під номером 12. Дехто з громадян, побачивши таку чергу, взагалі, мабуть, відмовилися від ідеї скористатися можливістю прийому у Вашій громадській приймальні, оскільки при проведеній мною перекличці їх не було на місці і ніхто з присутніх не міг відповісти на питання, чому вони пішли.
Прийом мав вестися працівниками Адміністрації Президента України у приймальні за постом державної охорони, однак не вівся, оскільки, за словами охоронця, у працівників приймальні обідня перерва.

Оскільки на дверях Вашої громадської приймальні висить табличка, на якій позолоченими буквами написаний режим роботи (у четвер з 8 до 18 години) і в ньому ніякої обідньої перерви не передбачено, а попередньо про такий самий режим роботи мені повідомили за телефоном довідкової Адміністрації Президента України, я, користуючись своїм конституційним правом (ст. 34 Конституції України), став голосно висловлювати своє переконання у тому, що громадян, які прийшли на прийом, піддають знущанням і моральним тортурам, віднімаючи у них дорогоцінний час і вигадуючи неіснуючу обідню перерву, а також голосно пропонував вести прийом кільком працівникам приймальні одночасно з метою припинення нагромадження черги.

Зокрема, після того, як я голосно сказав «Зажралися!», прийом громадян було відновлено.

Після того, як протягом 15 хвилин були прийнято двох громадян (одну громадянку прийняли поза чергою, оскільки, як зазначалося вище, працівник УДОУ заважав контролювати хід черги і відмовлявся сам контролювати хід черги), прийом громадян чомусь знову припинився, і я продовжив голосно висловлювати свої переконання у протиправності такої процедури прийому.

В результаті через 40 хвилин очікування особисто мене прийняв поза чергою працівник Адміністрації Президента України Сивобород О. Л. і заявив, що у них не обідня перерва, а технічна перерва, а також, відмовившись прийняти мої письмові пропозиції до Вас всупереч ст. ст. 7, 22 Закону України «Про звернення громадян», сказав вкинути їх у скриньку для службової кореспонденції у бюро перепусток Адміністрації Президента України за адресою вул. Банкова, 11, оскільки, за його словами, ніяким іншим способом ніхто не прийме і не зареєструє мої пропозиції до Президента України.

Звертаю Вашу увагу на те, що відмова працівника Адміністрації Президента України Сивоборода О. Л. прийняти і зареєструвати належним чином оформлене і подане у встановленому порядку звернення на особистому прийомі суперечить вимогам ст. ст. 7, 22 Закону України «Про звернення громадян», внаслідок чого Адміністрацією Президента України були порушені мої законні права на прийняття, реєстрацію та належний розгляд моїх звернень до Вас.

Я виконав інструкції зазначеного працівника Адміністрації Президента України Сивоборода О. П., але в результаті цих подій вирішив подати Вам цю скаргу і вимагати відновлення своїх порушених прав.

Відтепер вважаю можливим примирення у зазначеному вище публічно-правовому спорі виключно за умови належного розгляду цієї скарги, поновлення моїх порушених прав, зокрема, шляхом повного чи часткового задоволення наступних законних пропозицій (кожна з яких може бути предметом переговорів у разі визнання Вами правомірності доводів цієї скарги в принципі та ініціювання перевірки виконання Адміністрацією Президента України покладених на неї завдань відповідно до ч. 11, п. 20 ч. 4 Положення про Адміністрацію Президента України, затвердженого Указом Президента України від 2 квітня 2010 року № 504/2010 та поліпшення процедури розгляду звернень громадян і юридичних осіб, особистого прийому громадян в громадській приймальні Президента України):

1. Пропоную Вам своїм Указом затвердити Положення про порядок розгляду звернень громадян та юридичних осіб, адресованих Президенту України, яке має бути оприлюднене на Вашому веб-сайті.
Зокрема, цим Положенням має бути передбачений спеціальний порядок розгляду скарг на дії чи рішення Адміністрації Президента України та її посадових осіб, щоб відмовідно до норми ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» («Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються») уникнути нинішньої ситуації (Адміністрація Президента України розглядає всі звернення громадян на адресу Президента України відповідно до п. 20 ч. 4 Положення про Адміністрацію Президента України, затвердженого Указом Президента України від 2 квітня 2010 року № 504/2010, в тому числі, скарги на дії та рішення самої Адміністрації), коли скаргу на дії чи рішення Адміністрації Президента України розглядає сама ж Адміністрація Президента України, або – скаргу на дії чи рішення посадової особи Адміністрації Президента України розглядає та сама посадова особа.

2. Пропоную Вам організувати прийом громадян та представників юридичних осіб із подання письмових звернень до Президента України таким чином, щоб прийом проводився в одній приймальні, щоб прийом проводився за участі достатньої кількості працівників громадської приймальні Президента України та у достатній час, аби кожен громадянин мав можливість подати письмове звернення до Вас у Вашій громадіській приймальні протягом 5-10 хвилин, яке невідкладно має бути зареєстроване, а також щоб на другому примірнику звернення (який залишається у громадянина) ставилася відмітка (штамп) про прийняття звернення із зазначенням дати прийняття звернення, вхідного номеру відповідно до системи обліку (реєстрації) звернень громадян та юридичних осіб до Президента України, прізвища працівника громадської приймальні, який прийняв звернення (зараз юридичним особам та фізичним особам – підприємцям незаконно не дають іншої можливості, окрім як кинути звернення без будь-якої реєстрації у ящик для кореспонденції у бюро перепусток за адресою вул. Банкова, 11), і щоб прийом громадян був організований так, аби уникнути довжелезних черг, у яких доводиться чекати годинами, як у громадській приймальні Президента України на вул. Шовковичній, 12.

3. Пропоную Вам визначити державного службовця – працівника Вашого допоміжного органу чи служби, відповідального за здійснення контролю за своєчасністю реагування на звернення громадян, а на офіційному веб-сайті Президент України опубліковати робочий телефон цього державного службовця. Контроль має полягати у відслідковуванні того, чи надано вчасно належну відповідь на кожне зі звернень, у об’єктивному розгляді скарг на неналежний розгляд звернень громадян, адресованих Президенту України, а також у підготовці пропозицій з більш ефективного та оперативного реагування на звернення громадян.

4. Передбачені законом переваги для журналістів у отриманні інформації (ст. 29 Закону України «Про інформацію», п. 5 ч. 2 ст. 26 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» тощо) мають бути реалізовані, зокрема, таким чином: на звернення журналістів до Президента України щодо отримання будь-якої інформації чи документів в рамках його компетенції або з питань акредитації має даватись відповідь не пізніше ніж за 10 діб, якщо законом не встановлені менші строки розгляду таких звернень.

5. У відповідь на офіційні подання ЗМІ щодо акредитації на заходи за участі Президента України протягом 24 годин, але не пізніше ніж за 3 години до початку заходу редакція має отримати електронною поштою або факсом підтвердження акредитації чи мотивовану відмову у акредитації за наявності у офіційному поданні клопотання про таке підтвердження та адреси електронної пошти або номеру факсу. Скарги на відмову у акредитації або затримку у наданні такого підтвердження мають розглядатися невідкладно і об'єктивно.

Також я залишаюся відкритим для переговорів щодо умов примирення у справі № П-141/10 за моїм позовом до Президента України Януковича В. Ф., яка розглядається Вищим адміністративним судом України.

З повагою, редактор газети «Правдошукач» Шеляженко Ю. В.

Comments

( 2 коментарі — Прокоментувати )
(без теми) - vkuskov - 28 серпень 2010 16:22 (UTC) - Expand
(Анонімно)
06 вересень 2010 10:42 (UTC)
Правильно не так!
Треба звертатися або "Шановний Віть-Федькін виблядьониш!" або "Шановний Вікторе Федоровичу!"
( 2 коментарі — Прокоментувати )