?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Війни та революції, стовпотворіння, злочини, суперечки і далі відбуватимуться самі собою. Це об’єктивні, бездушні процеси, що викликані недосконалістю людської природи. Але ми можемо зробити світ досконалішим, переборовши імпульсивне бажання кинути все і віддатися стихії протесту.

http://risu.org.ua/ua/index/blog/~sheliazhenko/46275/

Comments

( 21 коментар — Прокоментувати )
otec_fyodor_mp
11 січень 2012 08:25 (UTC)
> ... і далі відбуватимуться самі собою

Вже прогрес, що не сказали, що на все воля боженьки. Тільки навіщо такий бог, що не в силах зупинити всі ці марні страждання?..
sheliazhenko
11 січень 2012 09:51 (UTC)
Пояснюю ще раз спеціально для матеріалістів: Бог - це символічне джерело досконалості душі, ідеальне уособлення доброї волі. Але ідеальне існує окремо від матеріального. Навіть найідеальніша добра воля, навіть Бог не може усунути всі недосконалості об'єктивної реальності, бо ці недосконалості екзистенційні, вони існують поза доброю волею. Бог просто не має жодного дотику до цих недосконалостей. Бог допомагає людям, надихаючи кожну душу всупереч усім перешкодам міняти світ на краще.

Edited at 2012-01-11 09:51 (UTC)
otec_fyodor_mp
12 січень 2012 21:45 (UTC)
> Але ідеальне існує окремо від матеріального.

Брехня. Це продукт Вашої вищої нервової діяльності, обмежена фізичними можливостями Вашого мозку. Немає Вас - немає і Вашого бога.

> Бог допомагає людям, надихаючи кожну душу всупереч усім перешкодам міняти світ на краще.

Ніякого бога немає.
sheliazhenko
12 січень 2012 23:28 (UTC)
Не треба мені впарювати Ваш матеріалістичний "продукт вищої нервової діяльності" :)

Ви чудово знаєте, що я з Вами згоден.

І Бог з Вами згоден.

Для Вас ніякого Бога немає.

Бог це знає і поважає Ваші переконання. Так і просив передати :))
otec_fyodor_mp
12 січень 2012 23:33 (UTC)
Ох і важко з Вами. Придумали собі небесного чебурашку і окормляєтє казками населення.

> Бог це знає і поважає Ваші переконання. Так і просив передати :))

Шото санітари посторонніх до Вас пускають :)

P.S.: Не ображайтесь. Мені шкода, що Ви, з математичною освітою, такою маячнею займаєтесь.
sheliazhenko
12 січень 2012 23:45 (UTC)
Ох і важко з Вами. Придумали собі небесного чебурашку і ломитесь у відкриті двері, заперечуючи його існування. Мені шкода, що Ви, суверенна особистість, такою маячнею займаєтесь.

:)
otec_fyodor_mp
12 січень 2012 23:50 (UTC)
Ну-ну :) Ото я і релігійну громаду організував, і від фаху свого відмовився, і журнали випуская про чебурашку, і проповіді записую на відео.
sheliazhenko
12 січень 2012 23:52 (UTC)
Ви хто за фахом?
otec_fyodor_mp
12 січень 2012 23:59 (UTC)
Математик і статистик.
sheliazhenko
13 січень 2012 00:12 (UTC)
За блогом не помітно. Але я не буду поспішати з висновками, що Ви відмовилися від свого фаху. Це по-перше.

Взагалі, те, що людина не знайшла собі роботи за фахом, не означає відмову від фаху. Це по-друге.

І, зрештою, фах визначається не тільки освітою, але й родом занять. Тому я за фахом журналіст, публіцист, юрист, філософ і священнослужитель. Окрім того - блогер. Є такий фах де-факто. Це по-третє.
sheliazhenko
13 січень 2012 00:13 (UTC)
Ну і математик, звичайно. Але це допоміжний фах :)
otec_fyodor_mp
13 січень 2012 00:18 (UTC)
Я за фахом математик (доктор природничих наук), викладач, дослідник. В блозі професійні речі не обговорюю, реальне життя з віртуальним не змішую. Вам, в порядкє ісключєнія, розповів, бо Ви колега, хоч і "заблудшій".
sheliazhenko
13 січень 2012 00:25 (UTC)
"Віртуальне життя" - частина реального. Спосіб ін'єкції визначаєте Ви і тільки Ви. То дерзайте.

До речі, завжди радий неформально поспілкуватись про математику. Каверзні задачки повирішувати :)
otec_fyodor_mp
13 січень 2012 00:27 (UTC)
Можемо колись і поспілкуватись. Але я не "олімпійский типаж", мені більше справжні проєкти подобаються.

До речі, я, як і Ви, аналітик. Ну і матстатистик додатково.
sheliazhenko
13 січень 2012 00:32 (UTC)
Що аналізуєте?

"Справжні проекти" - це обробка великих масивів даних за стандартними алгоритмами?
otec_fyodor_mp
13 січень 2012 00:40 (UTC)
> Що аналізуєте?

Нелінійні дифрівняння в частинних похідних, операторні рівняння тощо.

> "Справжні проекти" - це обробка великих масивів даних за стандартними алгоритмами?

Ні. Повний цикл вирішення проблеми: моделювання фізичного, економічного, технічного феномену тощо , аналіз моделі (розв"язність, стійкість, робастність, асимптотика), досягнення цілі за допомогою керування чи оптимізації, чисельні методу розв"язку тощо. Алгоритмами займаюсь рідко, хоча програмувати вмію.
sheliazhenko
13 січень 2012 00:49 (UTC)
Складний підхід, який явно потребує складного інструментарію і винахідливості. На жаль, коли я вчився на мехматі, нас ніхто не вчив вирішувати проблеми шляхом моделювання дифрівняннями... На мої питання, яка користь від тих чи інших вивчених мною предметів, викладачі тільки знизували плечима. Зрештою, виявилося, що математика для мене лише великий тренінг з вирішення головоломок та тренування уяви, а от на практиці потрібні дещо інші підходи, ніж ті, які освоювалися за партою. Я розумію, що справа тут в певній однобокості моєї освіти і, мабуть, у відсутності конструктивних поштовхів до самоосвіти у правильному напрямку. Тому завжди буду радий почути конкретні поради, що треба знати про практичну користь математичних знань у наших реаліях.
otec_fyodor_mp
13 січень 2012 01:05 (UTC)
Моделювання - важливий аспект математики. Маю визнати, що мехмат КНУ з тим часто має проблеми. У кібернетиків справи були кращі, бо вони ще за часів совка виконували конкретні держзамовлення: ехолокація та наведення торпед для субмарин, побудова дамб, оптимізація дислокації військ, проекти для Госплану, керування космічними кораблями та супутниками, сопромат та інші задачі механіки континууму (була співпраця з КІСІ), теорія автоматів (статистика), медична діагностика тощо. Зараз, звичайно, викладачі морально застаріли, а студенти на програмування переключились, але були і кращі часи.

> великий тренінг з вирішення головоломок та тренування уяви

Отаку математику я не дуже люблю, точніше сприймаю як цікаву гру, на яку можна колись кілька годин і витратити.

> Тому завжди буду радий почути конкретні поради

От є простенька, але корисна книга (німецькою), з якої можна почати:
http://www.springer.com/mathematics/book/978-3-642-18423-9
Або хоча б посилання не Вікіпедії подивіться
http://en.wikipedia.org/wiki/Mathematical_model
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C
sheliazhenko
13 січень 2012 01:27 (UTC)
Там не стоять конкретні задачі, продиктовані практикою.

І всі моделі, з якими я стикався на практиці, не потребували дифрівнянь. Очевидно, тому що я не інженер або мені не спало на думку їх ускладнити так, щоб задіяти дифрівняння.

Наприклад, отакою примітивною моделькою я демонстрував однакову історичну перспективу комуністичної та ліберальної утопій :)
otec_fyodor_mp
13 січень 2012 08:12 (UTC)
> Там не стоять конкретні задачі, продиктовані практикою.

Вам як мед, той ложкою :) Конкретні задачі в наукових статтях дивитись треба. Але ж починати треба з прикладів попростіше.

> І всі моделі, з якими я стикався на практиці, не потребували дифрівнянь.

Дифрівнянь, де факто, в природі, може, і нема. Вони виникають з дискретних моделей при граничному переході - в часі, в просторі, в кількості гравців, в кількості і типі ресурсів тощо.

> Наприклад, отакою примітивною моделькою ...

Я Вашу модель навіть пам"ятаю. Її можна перетворити на дифрівняння, якщо спрямувати часову відстань між транзакціями до 0. Але така модель ринку дуже і дуже примітивна. В рамках економетрики розглядаються набагато адекватніші ринкові моделі. В залежності від дого, чи береться до уваги випадковий аспект чи просторовий розподіл гравців, вони описуються стохастичними дифрівняннями чи рівняннями в частинних похідних. В найпростішому випадку - (інтегро)дифрівняннями з та без запізнення. В силу сильної нелінійності, вони часто мають атрактори, тому дослідження асимпотичної поведінки дуже нелегке.

Показали Ви перспективу не так утопій, як самої модельки :)
sheliazhenko
13 січень 2012 11:00 (UTC)
Будь-яка утопія - це примітивна модель. Інакше то не була б утопія :)
( 21 коментар — Прокоментувати )
Error running style: S2TIMEOUT: Timeout: 4, URL: sheliazhenko.livejournal.com/261258.html at /home/lj/src/s2/S2.pm line 531.