?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry



1. КОЛО – безлідерна мережа компетентних громадян, фахівців у сфері інформаційних відносин, які спільними зусиллями з альтруїстичних мотивів захищають свободу слова, чистоту інформаційного простору, достовірність та повноту масової інформації.

2. Метою діяльності КОЛО є перевірка будь-яких текстів на предмет відповідності основним принципам iнформацiйних вiдносин, зафіксованим у статті 5 Закону України «Про інформацію» (гарантованiсть права на iнформацiю; вiдкритiсть, доступнiсть iнформацiї та свобода її обмiну; об'єктивнiсть, вiрогiднiсть iнформацiї; повнота i точнiсть iнформацiї; законнiсть одержання, використання, поширення та зберiгання iнформацiї), а також відокремлення інформації від оцінок.

3. КОЛО перевіряє тексти за заявами фізичних осіб, юридичних осіб, держави та за власним бажанням і оформлює результати перевірки у формі рішень. Заява має містити вказівку на текст, питання заявника про перевірку об’єктивності інформації або визначення, чи є текст інформацією або оцінкою, та доводи заявника по суті порушених ним питань. Рішення КОЛО виносяться ІМЕНЕМ ОБ’ЄКТИВНОСТІ.

4. КОЛО взаємодіє через спеціальну відкриту групу у мережі Facebook, куди може опублікувати свою заяву кожен, хто забажає. КОЛО складається із учасників-засновників, які є адміністраторами групи, і асоційованих учасників, обраних за згодою засновників. Рішення ухвалюються шляхом голосування учасників групи простою більшістю від тих, хто проголосував протягом 1 тижня. Всі спірні питання також вирішуються голосуванням. Діловодство КОЛО веде секретар, що обирається та зміщується учасниками КОЛО. Секретар приймає заяви до КОЛО і докази, необхідні для вирішення заяв, поштою, факсом, електронною поштою, допомагає готувати оформлювати і поширювати рішення, прийняті КОЛО.

5. Після отримання заяви у групі КОЛО створюється тема для її обговорення. Бажаючі учасники КОЛО зголошуються у коментарях увійти робочу групу щодо вирішення по суті заяви та висловлюють свої міркування з приводу того, яким має бути рішення за результатами розгляду заяви. Заява не розглядається, якщо жоден учасник КОЛО не зголосився її вирішувати по суті.

6. Після висловлення всіх позицій щодо заяви готується остаточне мотивоване рішення, у якому вказується:
- яку інформацію в тексті КОЛО вважає об’єктивною;
- що у тексті КОЛО не вважає об’єктивною інформацією, і з яких причин: це оцінка або це недостовірна інформація.
Якщо КОЛО вказує на оціночний характер певного тексту чи частини тексту, КОЛО може погодитись або не погодитись із цією оцінкою і мотивувати своє рішення.
Рішення підписується іменами учаників КОЛО, які підтримали дане рішення в повному обсязі або за умови долучення до нього власної окремої думки. Окремі думки є невід’ємною частиною рішення.
Коло повідомляє про своє рішення заявнику, іншим зацікавленим особам, у засобах масової інформації на свій розсуд, користуючись своїм правом вільно збирати інформацію та висловлювати свої переконання на підставі ст. 34 Конституції України.
Рішення КОЛО може бути переглянуте за заявою про нові обставини справи.

7. КОЛО вирішує заяви протягом розумного строку. КОЛО може ухвалити проміжне рішення, яким відкласти прийняття рішення:
- до отримання додаткових доказів;
- до закінчення консультацій з фахівцями.

8. КОЛО здійснює свою діяльність на підставі цього Регламенту та власних переконань його учасників, дотримуючись Конституції України та Законів України, в тому числі Законів про ратифікацію міжнародних договорів щодо прав людини. Цей Регламент діє, допоки учасники КОЛО не вирішать його змінити або скасувати.

9. КОЛО залишає за собою право реорганізуватися у громадську організацію.

Офіційний сайт-приймальня КОЛО: https://sites.google.com/site/koloreception/