?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Зустрівся з Ярославом Годунком. От що він розповів.

UPD. Розповів з купою глюків. Як виявилося, в порядку денному з'їзду, який ви побачите далі, є пункт про "позиціонування партії на виборах 30 серпня" (LOL), і цей документ вже подано до ЦВК! :) По-друге, вихід "Пори" з НУНС блок не розвалює. Згідно Закону України "Про вибори народних депутатів України", ст. 63, Вихід партії із складу блоку, до якого входить більше ніж дві партії, не впливає на статус блоку як суб'єкта виборчогопроцесу незалежно від кількості партій, які в ньому залишилися.Назва партії, яка вийшла із складу блоку, виключається у виборчихбюлетенях та в іншій виборчій документації з переліку назв партій,що входять до блоку.

У четвер 16 серпня Центральна рада Громадянської партії «Пора» вирішила змінити склад політичної ради партії «Пора» і виключити з лав партії голову політради Владислава Каськіва.

Новим лідером Громадянської партії (ГП) «Пора» став Ярослав Годунок.
Центральна рада ГП «Пора» ухвалила провести з’їзд у понеділок 20 серпня о 15 годині, щоб визначитись із списком кандидатів у народні депутати на позачергових парламентських виборах. Повідомлення про проведення з’їзду подане 17 серпня до Центральної виборчої комісії.

Голова політради ГП «Пора» Ярослав Годунок заявив, що на з’їзді партії «Пора» буде розглядатись питання про відкликання кандидатури Каськіва зі списку НУНС та про недоцільність участі у цьому блоці.

- Члени партії «Пора» і більшість регіональних осередків не хочуть саморозпуску, до якого нас нахабно підштовхує нинішнє керівництво НУНС,- заявляє Ярослав Годунок ,- Крім того, одна з партій, що утворює блок, не може бути настільки приниженою, що їй навіть не знайшлося місця у першій десятці.
Зрештою ми можемо прийняти рішення про вихід з блоку «Наша Україна – Народна Самооборона», бо, знаєте, мало бажання входити в один список з такими одіозними особами, як Третьяков, Омельченко та інші.
Владислав Каськів порушив рішення попереднього з’їзду партії: не добився достойного представництва кандидатів від «Пори» в списку НУНС. Сам Каськів – на принизливому, але прохідному місці № 31, інші не увійшли до першої сотні, тобто знаходяться на непрохідних місцях. Наші люди не беруть участь у виборчій кампанії, їх не допускають до роботи в штабах НУНС. Проігноровані пропозиції обласних осередків щодо представництва партії в списку НУНС.
Більше того, Каськів здобув своє прохідне місце ціною самознищення партії: нам відомо, що він віддав Віктору Балозі сфальшоване рішення з’їзду з цього приводу. На щастя, статут партії та печатка знаходяться у нас.

За словами Ярослава Годунка, наступного дня після подання в Центрвиборчком інформації про проведення з’їзду щодо висунення кандидатів в народні депутати від «Пори» його викликали в Шевченківське РУГУ МВС і погрожували відкрити проти нього кримінальну справу.

- Мене питали, що то були за збори Центральної ради партії, умовляли не заважати Каськіву стати народним депутатом. Але я не піддався на тиск, - розповідає новий голова політичної ради ГП «Пора». До речі, Ярослава Годунка вже двічі затримували за нібито переховування у належних йому приміщеннях зброї та вибухівки, але обидва рази кримінальна справа була закрита.

У разі виходу «Пори» з блоку «Наша Україна – Народна Самооборона» у останній день реєстрації виборчих списків участь НУНС у дострокових парламентських виборах 30 вересня опиниться під загрозою. Адже у разі виходу хоч однієї партії з блоку політичних партій виборчий список блоку вважається недійсним.






Тим часом на сайті у Каськіва написано: За інформацією прес-служби ГП «ПОРА», в найближчі дні можливі інформаційні провокації з незаконним використанням імені та атрибутики ГП «ПОРА». Зокрема, можливе поширення неправдивих повідомлень щодо рішень Центральної Ради або Громадянських Зборів (З’їзду) нашої партії.

Я зателефонував за вказаним у повідомленні за цим лінком телефоном прес-служби, де отримав коментар:

- Інформація від Ярослава Годунка є провокативною. Ви можете довіряти лише інформації від офіційної прес-служби громадянської партії "Пора". Змінити голову політради може лише Центральна рада, але таких рішень вона не ухвалювала. Громадянські збори партії "Пора" - за статутом, таку назву має наш з'їзд - не ухвалювали рішення щодо саморозпуску партії. Я вперше чую від вас про повідомлення до Центрвиборчкому, а печатка ГП "Пора" на ньому, очевидно, є несправжньою.

Між тим на повідомленні до Центрвиборчкому, крім "несправжньої" (?) печатки партії "Пора", стоїть ще й власна печатка Центрвиборчкому "для пакетів" із датою прийняття до розгляду: 17.08.2007.

Comments

( 33 коментарі — Прокоментувати )
freedomguard
18 серпень 2007 17:12 (UTC)
Юридическая возможность создания избирательных блоков несет угрозу избирательной системе Украины. "Наша Украина" уже однажды обожглась на этом (с Кинахом), но не способна учиться даже на собственных ошибках. Мне кажется важным изменить закон о выборах таким образом, чтобы участие в выборах могли принимать лишь партии, но не их блоки.

Впрочем, в данном конкретном случае, я полагаю, что если НУНС пролетит мимо выборов, то Украине это пойдет лишь на пользу. "Любым друзям" в парламенте Украины не место. Пусть занимаются своим бизнесом, а политику оставят профессионалам - вроде Юлии Тимошенко.
sheliazhenko
18 серпень 2007 17:52 (UTC)
Согласен. Но если НУНС не пойдет на выборы, Ющенко может отменить свой указ о начале выборов :)
mamay_m
18 серпень 2007 18:21 (UTC)
Если написать просто "..., а политику оставят проффесионалам" и дальше мысль не развивать то впечатление останется более приятное.
captain_solo
20 серпень 2007 07:18 (UTC)
вочевидь моя юзерпіка заважала твоєму бізнесу у Запоріжжі?
(без теми) - mamay_m - 20 серпень 2007 16:12 (UTC) - Expand
(без теми) - captain_solo - 20 серпень 2007 19:36 (UTC) - Expand
(без теми) - mamay_m - 20 серпень 2007 19:54 (UTC) - Expand
(без теми) - captain_solo - 20 серпень 2007 20:05 (UTC) - Expand
(без теми) - mamay_m - 20 серпень 2007 20:21 (UTC) - Expand
(без теми) - captain_solo - 20 серпень 2007 20:24 (UTC) - Expand
(без теми) - mamay_m - 20 серпень 2007 21:41 (UTC) - Expand
(без теми) - captain_solo - 21 серпень 2007 05:15 (UTC) - Expand
(без теми) - mamay_m - 21 серпень 2007 05:57 (UTC) - Expand
(без теми) - captain_solo - 21 серпень 2007 06:10 (UTC) - Expand
(без теми) - mamay_m - 21 серпень 2007 06:31 (UTC) - Expand
позиція зрозуміла - captain_solo - 21 серпень 2007 06:46 (UTC) - Expand
Re: позиція зрозуміла - mamay_m - 21 серпень 2007 07:38 (UTC) - Expand
ясно - captain_solo - 21 серпень 2007 07:52 (UTC) - Expand
jabogdan
19 серпень 2007 07:32 (UTC)
пан грає варята?
" я полагаю, что если НУНС пролетит мимо выборов, то Украине это пойдет лишь на пользу. "Любым друзям" в парламенте Украины не место. Пусть занимаются своим бизнесом, а политику оставят профессионалам - вроде Юлии Тимошенко."

Чим "любі друзі" Яника і Люлі кращі для вас ніж НСНУ і Ко?
Чи не тим що там більше русофілів та українофобів і вони менш демократичні?
Та і блок БЮТ то ніяка не партія,а іменний авторитарний політпроект.
Ким в бют можна замінити Тимошенкову,ким Турчинова?
(Анонімно)
20 серпень 2007 07:09 (UTC)
А Вы не бредите часом?
"Та і блок БЮТ то ніяка не партія,а іменний авторитарний політпроект."

Такой "демократии" как в БНУНСЕ еще искать и искать!:)) Одно выдвижение кандидатов много стоит

"Ким в бют можна замінити Тимошенкову,ким Турчинова?"

Ну вот! Хоть двух человек назвали! А кто такие БНУНСы без Ющенко?:))



Re: А Вы не бредите часом? - captain55 - 24 серпень 2007 10:32 (UTC) - Expand
(без теми) - captain_solo - 20 серпень 2007 07:19 (UTC) - Expand
captain55
24 серпень 2007 10:23 (UTC)
Согласен со всем, кроме последних четырёх слов

Слово профессионал ИМХО не подходит

ИМХО правильное окончание:

"а политику оставят политическим партиям"

БЮТ же по моему мнению партией не является, это фан клуб любителей Юлии Тимошенко. Популярный, не спорю. Но это не партия. Партии чтобы стать Партией надо суметь остаться ей после смены лидера, т.е. должны заработать её уставные и программные основы. А разве можно представить себе "Батькивщину" без ЮВТ?

Не сторонник Поры, но если она переживёт смену Каськива и останется как политическая сила, то может ею стать

Кстати, БЮТ тоже блок... ПРП вроде как там тоже присутствует

И ещё бы добавил: надо бы снизить проходной барьер до 1-го процента. Тогда необходимость в в блоковых шурах-мурах отпадёт сама собой.
otec_bonifacij
18 серпень 2007 17:25 (UTC)
Ха-ха-ха!!!
Нашим довбойобам з "НУ-НС" я ж говорив: ця дешевка Каськів - то януковичівський троянський кінь у Блоці; не послухали, шнурки
sheliazhenko
18 серпень 2007 17:54 (UTC)
Він взагалі професійний кидайло. Дивно, що Балога підпустив його так близько до їх cosa nostra...
captain55
24 серпень 2007 10:26 (UTC)
А кто в Украине не кидайло?
Плз "фамилии, явки, адреса" в студию!

У нас Мазепа национальный герой, так сказать ориентир для подражания.
amckh
20 серпень 2007 00:51 (UTC)
Нема ні Каськіва ні Пори як партії. Але й БЮт - це збіговисько малесеньких кидал...Тіпу Фельдмана, Сігала....Ці дадуть фору будь кому з "любих друзів"
captain_solo
20 серпень 2007 07:20 (UTC)
БЮт - це збіговисько малесеньких кидал

24 - 4 = 20
це теж кидалово?
freedomguard
20 серпень 2007 12:23 (UTC)
БЮТ - не кидалы, это - ложь. Я голосовал за БЮТ и эта партия ни разу, ни на одном голосовании в Раде, ни в одном заявлении для прессы не сделала ничего, чего бы я не одобрил. И всякий раз, когда мне казалось, что вот здесь нужно что-то сделать, Юля делала именно это. Я голосовал и буду голосовать за нее, потому что она честно представяляет меня, как избирателя в парламенте Украины. БЮТ - это первый (и пока, к сожалению, единственный) кирпичик будущей демократической Украины.
(без теми) - captain55 - 24 серпень 2007 10:29 (UTC) - Expand
(без теми) - captain55 - 24 серпень 2007 10:37 (UTC) - Expand
mult_isidzukuri
20 серпень 2007 11:49 (UTC)
Юрий, а можно мобильник Годунка, очень надо для подготовки заметки. Можно запостить каммент и удалить. Буду очень признателен.
eagle_x
21 серпень 2007 11:52 (UTC)
ыыыы... і "криша" не допомогла :)))
( 33 коментарі — Прокоментувати )
Розроблено LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner